Heee Selamat Datang ke blog saya Bila hati Berbicara
Selamat datang dan mulakan hari awak dengan senyuman

Followers

Thursday, June 20, 2013

Ohhh Geram Dengan Orang Bangga


Okey assalamualaikum awak-awak dan awak yang tengok 'Blog' saya meh sini-meh sini tengok tulisan saya ni.haih hari ini saya mempunyai perasaan-perasaan yang sangat-yang sangat ohhhh adakah anda ingat perasaan saya sangat indah,gembira,? ohhh itu tidak mungkin sama sekali kerana ini adalah perasaan yang benci dan sakita hati yang membuak apabila dia bagai mencaci kami ohhh.cuba kalau kau orang sakit tak hati bila orang bagai mencaci takkan suka kot kan.haih apalah manusia  ni aku pun tak tahu, nak cakap pandai takdoklah pandai mana tapi tak perlu lah cakap macam gini 'adohai budak ni menyemak jeh' perhh geram saja aku dengar orang cakap begitu.dia ingat dia hebat! ohhh okey sekarang belum hebat lagi lah tunggu nanti keputusam 'SPM' siapa lagi hebat lah.awak kena tahu bahawa kelas depan tak bermakna lebih bagus dari kelas belakang jadi jangan lah terlampau bangga ye encik :D .saya harap ini bukan perlian bagi awak ini cuma nak memberi kesedaran pada awak.kalau awak baca lah heeee.apa pun saya dan kita tetap merasa benci mendengar perkataan sebegitu.bagai diperlekehkan maaf. apa pun * take a note. kbye

No comments:

Post a Comment