Heee Selamat Datang ke blog saya Bila hati Berbicara
Selamat datang dan mulakan hari awak dengan senyuman

Followers

Wednesday, June 19, 2013

Jerebu-Ohhh Jerebu

huh okey assalamualaikum-assalamualaikum makcik pakcik ada rumah ke tidak? huh saya nak mengadu tentang pekara penting ini!! okey dan saya mengharap agar 'Pengetua' memberi cuti huh.Ya Allah,geramnya aku.nampak ke tidak muka geram gila di atas sana ohhh sangat geram.nak tahu ke tidak kenapa aku geram sekarang ni mungkin ada seekor 'Setan' yang telah merasuk ku.ohhh wahai 'Setan' pergilah kau dari hidup ku . puih-puuuuiiiihhh.harhar okey sekarang nak cerita aku geram kenapa.aku geram kerana pembakaran terbuka yang berlaku di sekitar 'Indonesia' yang telah merebak ke negeri saya ohhhhh sangat-sangat 'Shit' okey.erghhhh habis hidung aku sakit disebabkan oleh jerebu yang melanda.alahai,yang paling aku geram lagi dah ada 'Jerebu' pun pak cik mak cik ni lagi nak bakar sampah dekat halaman rumah.eahhh anginnn aku lagi lha bertimbun.haih diaorang ni tak baca surat khabar ke? tak tengok berita ke? haih aku yang tak tengok kedua-duanya sekali pun tahu tau.haih nasib-nasib.tadi dekat sekolah pun semuanya menutup hidung bagai memakai jilbab.harhar yang tak boleh blah tuh lelaki pun sama huih.okeyletew kan dari takdok kang nanti mati kang susah pula heee sebab mati sebab sedut asap 'Jerebu' and yang buat aku ketawa lagi budak sekolah aku segelintirnya salah kan 'Orang Endon' haih tak baik kan.tapi aku pun sama kadang-kadang haha.heee okey bye sini saja lah saya nak berucap.assalamualaikum heee esok saya nak bawak 'Mask' huh.

No comments:

Post a Comment