Heee Selamat Datang ke blog saya Bila hati Berbicara
Selamat datang dan mulakan hari awak dengan senyuman

Followers

Tuesday, June 18, 2013

Heee Ohhh Persahabatan


ohhh okey assalamualaikum heee rasa-rasanya lah kan heeee best ke dapat mesej semalam belambak tak di baca.huh! itu nasib baik Maxis yang bagi free kalau tidak huh ada ke orang nak bagi sampai 20mesej 10minit erghhh goram nyo eden tidak terkata nyah.hui ohhhh okey semalam hari persahabatan.ohhh kawan selamat hari persahabatan sayang awak semua ketat-ketat tapi saya bagi longgar sikit sebab takut tak bernafas kang nanti 'Die' pulak heee tak dapat pergi sekolah sama-sama,berjalan sama-sama,bermain sama-sama dan segalanya bersama.awak nak tahu? huh terharu nak cakap tapi perlu saya katakan yang awak semua lah kawan saya yang paling hebat diantara yang lain.awaklah yang paling baik sikit setengah lagi jahat,awak lah yang paling 'Hot' setengah lagi 'Cool',awak lah yang mendengar tangisan dan kegembiraan saya pabila senang dan susah dan awak lah semuanya bagi saya heee.ohhh Sweetnya.heee saya harap kita kekal kawan sampai bila-bila.ni kan tahun akhir jadi tak nak lah berpisah heee kita harap lah awak pulak? :D




Okey apapun yang awak nak cakap heee mereka kawan saya tahuu,heee kbyee Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment