Heee Selamat Datang ke blog saya Bila hati Berbicara
Selamat datang dan mulakan hari awak dengan senyuman

Followers

Monday, June 17, 2013

Ohhh Hampa Hatiku


hui-hui assalamualaikum mak cik dan pak cik sekalian,huh patutnya aku SPM tahun ni baca buku tetapi ohhh heee berbloging pula.heee tapi aku tengah nak belajar bersungguh-sungguh okey.bukan selalu aku bebrloging.Oh okey sebenarnya aku bukan nak bercerita pasal SPM aku nak bercerita tentang hari ini patutntya aku pergi ke tempat yang 'Di Atas Itu' tapi ohhhh kecundang kunci motor dibawa ayah dan akhirnya terperuk dirumah bersama 'Facebook-Twitter dan Blog' heee baru nak siapkan Folio punya pasal.haih nasib-nasib takpo-takpo kejap lagi saya pergi .heee okey rasanya itu saja yang nak ditulis kali ini.kbye :D

No comments:

Post a Comment