Heee Selamat Datang ke blog saya Bila hati Berbicara
Selamat datang dan mulakan hari awak dengan senyuman

Followers

Friday, June 14, 2013

im still here to stay with friend :D


assalamualaikum,malam yang suram aku menulis blog ini dengan perasaan yang terkejut.haih kenapa lah dengan kawan aku seorang ini? adakah dia masih teringatkan mamat yang 'hitam rambut kerinting itu?' membuatkan aku masih tertanya-tanya sampai sekarang. ohhhh kawan janganlah bersedih sesungguhnya Allah dan kami ada bersama awak kawan.Tak perlu diingatkan lagi kisah yang sudah berlalu.mulakan lah hidup yang baru supaya hati tidak sakit dan kepala tidak bercelaru memikirkannya.huh kami mengetahui bahawa setiap kegembiraan awak untuk menutupi segala kesedihan yang ada dihati.tetapi sedarlah kawan bahawa kami disini ingin membuat awak sentiasa gembira supaya tidak menangis lagi :') kerana kami ingin menjadi sahabat awak selamanya dan bukan untuk seketika sahaja .segala pesana yang awak beri kepada saya sangat saya ketahui bahawa hati awak sedang terluka .walauapa pun yang terjadi bersabar lah kawan mungkin ini ada 'Ujian' daripada Allah kepada awak.

No comments:

Post a Comment