Heee Selamat Datang ke blog saya Bila hati Berbicara
Selamat datang dan mulakan hari awak dengan senyuman

Followers

Thursday, May 23, 2013

CUTI SEKOLAH BERMULA! KAU ADO?

huiiii Assalamualaikum heeee yeay-yeay cuti sekolah  bermula ohhhh rindunya tidak terkira kepada sekolah .Huhu baru nak cuti dah rindu bahaya kan aku.Heeee (kononnya rindu lah sangat).huhui apa pun ohhh bila cuti saja kerja rumahh ohhh bertimbun-timbun sampai tak cukup meja nak letak buku huhu nampak menipu ke?harhar mana ada saya budak baik tidak suka menipu huhu.hey-hey rasanya apa mimpi yang kau orang idamkan masa cuti ni ohhh nak yang sweet ke horor haha.okey sekarang nak cerita sebelum cuti masa dalam kelas haih mementang dah nak cuti aku asyik kena bahan kaw-kaw.huh okey tidak apa nanti diaorang masa cuti mesti rindu gilaa dekat aku harhar mana lah tahu kan dalam tidur sampai termimpi (heeee perasaan sendiripula oppps) malu diriku ini.Okey cuti kena susun strategi nak pergi mana ni-nak kena buat apa-nak kena buat kerja SENI ohhhh seni bila kau mahuu siap aku pula terasa sedih.Sampai disini sajalah penaipan saya pada hari ini.sebenarnya BORING GILA TIDAK TERKATA.Sekian heee "Happy School Holiday' bagi yang bersekolah saja okey

No comments:

Post a Comment