Heee Selamat Datang ke blog saya Bila hati Berbicara
Selamat datang dan mulakan hari awak dengan senyuman

Followers

Thursday, March 29, 2018

6 tahun


Assalamualaikum, hai 🙋‍♀️. Korang okey 😂 lama tak dengar cerita ☺. Itulah perkara yang di tanya bila kita dah lama tak jumpa dengan kawan sekolah. Bila jumpa balik dia punya perasaan memang heaven gila! Ada yang dah jadi mak orang, ada yang jadi tunangan orang, ada yang dah bekerja dan aku still belajar. Bila kita dah jumpa dgn kawan sekolah walaupun tak rapat tapi still communicate macam dulu haha. Main ejek ejek yang tak boleh aku nak lupa yang dah jadi mak orang still perangai hampehhh cam dulu hahaha (ragertt).





Aduh, dapat jumpa semua pun time dekat kenduri kawin hidayah budak sekelas time sekolah dulu. Haih tak sangka betul kawan aku dah kahwin 😂😂 " selamat pengantin baru dayah 😙". Okey sambung, tak semua kawan sekolah yang aku dapat jumpa tapi takpelah yang pasti dapat kita berjumpa ngeh ngeh.

Best kalau kita still sekolah dekat tempat yang sama tapi tak payah belajar. Kita datang main main je buat memori untuk satu hari. Haih, tapi apakan daya ni bulan cerita dogeng aku nak putarkan masa macam cerita indon pukul 3 seperti dialognya " kan ku putarkan waktu menjadi apa yang kau pingin" hahaha LOL. Okeylah sampai sini sahaja peebicaraan kitanpada hari ini. Assalamualaikum 😃

Bye,

Mai


No comments:

Post a Comment